Babetta 207 Cafe Racer vagy kávégép ?

Babetta 207 Cafe Racer vagy kávégép ?

Beszerzőkörút...

2020. február 05. - MataBenjamin

Csapjunk is az in medias res-be!

Hogyan tervezem kivitelezni ! 

Szó se róla a legnehezebb feladat helyet találni ahol szét tudom szerelni, tárolni is tudom és utána össze is tudom szerelni. A nehézséget az okozza hogy panelkörnyezetben élek ahol nem tolerálnak nagyon semmilyen zajongást. Így kénytelen voltam kedves ismerősömtől garázst kérni amit ő a holmia tárolására használ. 

De mint mondtam a nagyobb munkálatok március elejéig váratnak magukra így most a kisebbeket veszem kezelésbe. Fontos egy tervet készíteni miként is szeretnénk hogy kinézzen a "moci". Mivel nem rendelkezem elegendő rajztehetséggel hogy kézzel megrajzoljam így segítségül hívtam a "Paintet" és egy Honda rajzot alakítottam át. 

motor.jpg

 

Nem épp profi megoldás és létezik a megrajzolására több különböző módszer. Én egy látványtervet szerettem volna készíteni amivel fixálhatok olyan dolgokat mint például a szín kombinációk a motoron. Fontos hogy kábeleket nem tartalmaz hiszen azt majd csak akkor tudom meg mit hova tudok felfogatni.  

Hol Tartok most ? 

Hivatkozva ismét az előző részre, megemlítettem hogy jelenleg 75 ezernél tartok. Így természetesen meg is mutatom mik kerültek összesen ennyibe. 

nevtelen.png
"Érdemes készíteni listát a már beszerzett és beszerzendő alkatrészekről és az árukról."

 

Fontosnak tartom  megemlíteni hogy az alkatrészek nagy része használt. Erre pont a végösszeg miatt volt szükség hogy azt még véletlenül se lépjem át. Természetesen ezeknél biztosan lehet olcsóbban beszerezni alkatrészeket de ezeknél  éppen akkor nem volt jobb választás. Illetve fontos kiemelni hogy külföldi piacot sem árt azért figyelgetni hiszen lehet valamit jobb áron kapunk meg ott (ez nagyrészt mindig igaz)

img_1200.jpg
Az éppen meglévő alkatrészek

 

Ezek közül jelenleg csak az ülés külföldi minden más itthonról  vásárolt. De haladjunk sorjában mi micsoda.

1. A tank: A tank egy SR2-es Simsoné a gazdája állítása alapján és a kinézete alapján helytálló is a dolog egyet kivéve hogy a tank  elülső részén nincs bemélyedés amivel a villához lehet illeszteni. Egy 8 literes tankról beszélünk kicsit ütött kopott de csiszolás és festés után príma lesz. 

2. Az ülés: Kínából rendelt műbőr szivacsülés 

3. Hátsó lengés csillapító: Egy 210-es Babetta lengés csillapító amit itthonról rendeltem. Szerettem volna ha nem a külső porvédős van rajta hanem a belső így látszanak a rugók. 

4. Hátsólámpa: Igen felmerülhet kérdés ként hogy lehet 1330 Ft egy hátsó lápa. Úgy hogy ez eredetileg egy kamion szélesség jelző. 

img_1201.jpg

Mivel a dinamós rendszer nem teszi lehetővé aksi nélkül az irányjelző meglétét így valami kisebb, minimalista lámpát szerettem volna ami egymagában is jól néz ki. Azt hiszem ez a magam részéről sikerült is.

5. Kormány: A kormány egy MZ 125-ös kormány amit használtan szereztem.

6. A lámpa : A lápa egy S51-es Simson lápa... Ezzel volt a legtöbb gond. Minden képpen egy nagyobb lámpát akartam és árban sem katasztrofálisat. De sajnos jelenleg rosszabbul állok vele mintha kompletten vettem volna egy újat. Meg is mutatom miről beszélek:    

img_1127.jpg img_1125.jpg img_1184.jpg
img_1191.jpg img_1193.jpg img_1192.jpg

 

Nos tény és való hogy számítottam rá hogy hozzá kell nyúlni de nem gondoltam hogy ennyire. A foncsort azt úgy ahogy van dobhattam kukába hiszen használhatatlan volt így egy komplettet kellet vennem üveggel együtt ami 6100 Ft volt. Ezért mondtam hogy újjal jobban jártam volna de ennek már mind 1. Végül is sikerült kromofággal , spaklival és kis multis csiszolóval megcsinálni. Már csak rozsda gátlózni alapozni és festeni kell.

4. Villa: Nos aki szemfüles az észrevehette hogy az eredeti villán lévő kormány nem éppen az a hű de könnyen cserélhető darab így hát nem volt más választásom vennem kellett egy 207-es villát amin rögzítő bilincsel lehet kormányt feltenni. Jelenleg annak is tart a megmunkálása.

img_1195.jpg img_1198.jpg

  

Tehát a "kis" munkálatok már folyamatban vannak. A tank majd csak ezután lesz előkészítve és várhatóan amint tartósan jó idő lesz a festések is megkezdődnek de addig is még van mit csinálni.  

Záró szó ként hagy tegyem ehhez az egészhez hozzá. A bolg azért indult hogy kiindulási pontként szolgáljon minden lelkes motorépítésbe fogni kívánó társamnak. Emellett egy két ötletet is remélem tudok adni és ti is tudtok nekem adni ha esetleg van jobb megoldás de nem veszem észre. 

A következőkben biztosan beszámolok az elkészült elemekről az esetleges koplikációkról amiből remélem nem sok lesz.  

  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Hungarian -> Hungarian...
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Hungarian -> Hungarian...
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Hungarian -> Hungarian...
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for English -> Hungarian...
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Hungarian -> Hungarian...
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Hungarian -> Hungarian...
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Hungarian -> Hungarian...
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for Hungarian -> Hungarian...
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
    • No word lists for English -> Hungarian...
    • Create a new word list...
  • Copy

A bejegyzés trackback címe:

https://cafebabetta207.blog.hu/api/trackback/id/tr4515460082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása